.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
2.5 برابر نیاز کشور برنج وارد شده است
جمیل علیزاده شایق با اشاره این که هم اکنون بازار از انواع برنج خارجی پر شده است ،‌ گفت:‌این در حالی است که حجم بالایی از برنج تولید داخل در انبار کارخانجات شالی کوبی باقی مانده است .

جمیل علیزاده شایق با اشاره این که هم اکنون بازار از انواع برنج خارجی پر شده است ،‌ گفت:‌این در حالی است که حجم بالایی از برنج تولید داخل در انبار کارخانجات شالی کوبی باقی مانده است .
 
دبیر انجمن برنج کشوردرگفتگو با خبرنگارمهربا اشاره واردات یک میلیون تنی برنج به کشوردرسال جاری، افزود:‌ متاسفانه علی رغم درخواست های متعدد برای جلوگیری ازواردات بی رویه برنج به کشوردرسال جاری حدود یک میلیون تن برنج وارد شده که معدل 5/2 برابرنیازکشور است.

به گفته جمیل علیزاده شایق، واردات برنج موجب شده که هم اکنون بازارانواع برنج خارجی (پاکستانی ،‌ویتنامی و تایلندی)‌ پرشده و درنتیجه برنج داخلی درانبارکارخانجات شالی کوبی باقی مانده است.

وی با انتقاد ازعدم عرضه برنج داخلی دربازار،‌گفت:‌ سیاست های مسئولان برای واردات  بی رویه برنج موجب شده که درحال حاضروعلی رغم تلاش گسترده انجمن برای فروش برنج های داخلی دربازار اما حجم بالایی از برنج داخلی درانبارکارخانجات شالی کوبی مانده و به فروش نرود.

علیزاده شایق درمورد تاخیردراعلام نرخ خرید تضمیمنی برنج برای سال آینده ، ‌افزود:‌ متاسفانه امسال نیزمانند سال گذشته نرخ  خرید تضمینی برنج با تاخیر اعلام خواهد شد. وی میزان نیاز کشور به واردات برنج را حداکثر 400 هزار تن اعلام کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 15 اسفند 1385
آيا واقعاً راست است. چشم و دل مسئولان روشن. اينجوري به خودكفايي نزديك مي شويم. با توي سر محصول داخلي زدن و كشاورزان را از بهره مند شدن از دسترنج خودشان محروم كردن راه خودكفايي را هموار مي كنيم. تازه از اين بدتر اينكه رئيس سازمان جهاد مازندران را با رابطه بازي و اعمال نفوذ گذاشتند بدون اينكه صلاحيت و اهليت داشته باشد و حال كه تو زرد از آب در آمد قصد برداشتن ايشان را دارند و كسي را مطرح مي كنند كه در تعصب شهري عملكرد مشهودي در منابع طبيعي استان دراد و از هر كجا كه نيروي بابلي گير آورد وارد صحنه كرد و علي الخصوص نيروهاي ساروي را تار و مار كرد. البته نيروهاي قائمشهري و آملي و ساير شهرستانها هم به همچنين. حال چنين نيرويي كه از خوشفكري لازم برخوردار نيست و در اداره يك كميته كشاورزي در سالهاي دور عاجز بود و خود اهل زد و بند و داراي پرونده تخلفات معاملاتي در هيات بررسي تخلفات طي شركتي كه تشكيل داده بودند مي باشند بنا به پيگيري هاي مداوم برخي از قدرت ها مي خواهد بر اين مسند قالب شود. واي به حال وزارتخانه با اين تيپ مسئولاني كه انتخاب مي كند.
masume az bonn 15 اسفند 1385
ba salam,in yaani tishe be rysheye eghtesade keshvar zadan. tahrime kharide berenjhaye khareji behtarin dars baraye varedkonandegan ast. ya ali az alman

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.837 seconds.